niedziela, 10 lutego 2013

DODATKI / SKRYPTY MARGONEM NA ELITY

Witammm. Dziś daje wam pliki z margonem po ówczesnym moim testowaniu od mojego kolegi programisty.
Dodatki / Skrypty głównie są pod elity polegaja na tym że :
-elita zanim się pojawi i ją wszyscy widzą zajmuje "hitpole"   i w tym momencie automatycznie zaczynamy atakowac tak tak tak 1s wcześniej niż wszyscy widzą elite
- wybiera nam najlepszą opcje atakowania
- miesza w kodzie bysmy mieli ciut większą szanse na UNI bądź HERO   nie mówie wam ze na 100% nam lootnie ale ciut większą szanse mamy

a pozatym
-Auto searh herosów ;)

Zachęcam do pobierania i do wypełnienia jakiejś darmowej ankiety. Ponieważ dzięki temu potem odwdzięczę sie koledze

A ps. wysyłam bloga z mojego starego konta ponieważ mam nowe z duzym lvl i dobrymi itemami a nie chce by administracja mnie zbanowała.


LINK
http://gigup.pl/HaoObM